با پنج ویژگی برتر گلکسی نوت 8 سامسونگ آشنا شوید


با پنج ویژگی برتر گلکسی نوت 8 سامسونگ آشنا شوید

پس از هفته ها انتظار، گلکسی نوت 8 به صورت رسمی معرفی شد و حالا باید منتظر بررسی های مختلف و نظر کارشناسان در مورد این فبلت محبوب اما گران قیمت باشیم.

سامسونگ معمولاً در زمان معرفی سری نوت، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را هم عرضه می کند تا پرچمدار جدیدش را نسبت به محصولات قبلی خود و دیگر رقبای بازار، متمایز سازد. یکی از بزرگ ترین گلایه های کاربران در زمان معرفی گلکسی نوت 7، این بود که فبلت مورد بحث تفاوت چندانی با گلکسی اس 7 اِج نداشت و فقط یک قلم S Pen به آن اضافه شده بود.

 

 

 

حال کمپانی کره ای تمام تلاش خود را به کار بسته تا این داستان برای کهکشانی جدیدش تکرار نشود. گلکسی نوت 8 اگرچه شباهت فوق العاده ای با گلکسی اس 8 و به خصوص مدل پلاس آن دارد، اما تفاوت های غیر قابل انکارش می تواند طرفداران مردد را هم به خرید آن وادار سازد.

 

در ادامه به بررسی نقاط قوت اصلی گلکسی نوت 8 می پردازیم.

 

دوربین دوگانه

 

بزرگ ترین تغییر گلکسی نوت 8 در مقایسه با پرچمداران قبلی این شرکت، استفاده از دوربین دوگانه است که یکی از بهترین ویژگی های این فبلت نیز محسوب می شود.

 

 

دوربین های دوگانه از سال گذشته در بسیاری از موبایل های رده بالا به کار رفته اند و اکنون برخی از میان رده ها نیز به آن مجهز هستند، اما سامسونگ انتظار طرفداران را ارج نهاده و دوربین دوگانه اش را با ویژگی های ارزشمندی همراه ساخته است.

 

دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 از دو حسگر 12 مگاپیگسلی تشکیل شده؛ یکی از حسگرها لنز عریض با گشودگی دیافراگم f/1.7 دارد و از سیستم فوکوس خودکار فوق سریع �دوال پیکسل� نیز بهره می گیرد، در حالی که دومی به لنز تله فوتو با گشودگی دیافراگم f/2.4 مجهز شده و توانایی بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و زوم دیجیتال 10 برابری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

مهم ترین نکته در مورد ماژول تصویربرداری گلکسی نوت 8، این است که برای نخستین بار در دنیای موبایل شاهد تجهیز هر دو حسگر به سیستم لرزشگیر اپتیکال (OIS) هستیم. این ویژگی می تواند ثبت عکس های واضح و شفاف را در شرایط نوری مختلف توسط هر دو دوربین میسر سازد.

 

 

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما